Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Henning - 27 februari 2010 12:15

Lördagen började ganska långsamt med en sen lunch innan vi åkte buss mot centrum. Istället för att åka hela vägen hoppade vi av vid ett köpcentrum för att spana efter skohorn, filtar och konstig mat. Det var ont om båda filtar och skohorn, men desto mer variation på matsidan. Det är kul att det är så sjukt viktigt att plasta in allt godis, det blir godare desto fler lager det är inpackat i, medan köttet ligger helt öppet och att folk plockar det med händerna. Inte som på ica direkt.

Vi åt någon sorts ångade degknyten som var ruskigt goda innan vi gick till busstationen för att åka hem. Den buss vi åker på har inget nummer, så varje gång det åker förbi en buss utan nummer går vi på och pekar på en lapp vi har med oss för att få reda på om den tar oss hem eller inte. Efter ett par försök började en kines prata med oss och fråga vart vi skulle. Just som de var på väg att dra bort oss till en annan station kom vår buss. Direkt när jag kommit på märker jag att min kamera blivit stulen. Skitland. Ingen filt fick jag heller. Grrr

De bilder som finns ligger här:
picasaweb.google.com/henning.hellkvist/2010-02-25
picasaweb.google.com/henning.hellkvist/2010-02-24
picasaweb.google.com/henning.hellkvist/2010-02-23 

Jag har nu också lagt till de andras bloggar under länkar här till höger, och de kommer ladda upp fler bilder än mig. Uppenbarligen.

Tidigare månad - Senare månad

Också i Shanghai

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards